2012. június 9., szombat

Vándorajándék

Újra nálam a vándorajándék. Igaz időközben kapott egy másik nevet is Vándorjáték néven, de inkább szerintem vándorajándék.
Hiszen ajándék vándorol tovább:)))
Mindegy kinek hogy tetszik.
Szóval újra nálam, és most én is kaptam ajándékot.
Jött a csomagban Krisztinától egy szappan és egy szép medál.
Én a medált tartom meg, mivel nagyon beleszerettem.
Most gyorsan készítettem hozzá egy macikát is és most már ők ketten mennek tovább.
Lehet hát újra játszani, és remélem azért most nem fog alábbhagyni a játékkedv.
A levélke is újra útra kel velük együtt.
Köszönöm hogy aláírtátok igazán jó volt olvasni, és köszönöm nektek akiknél már járt a játék, hogy nem szakítottátok meg.
Szóval ami még kell.

A játékszabályok a következőek:
1. Csak egy ajándékot tarthatsz meg.
2. Neked is hozzá kell tenned egy ajándékot.
3. Be kell mutatnod mit is kaptál a csomagodban és linkelni kitől.
4. Meg kell hirdetned a játékot, vagy ha nincs blogod akkor tovább kell küldened a két ajándékot (a tiéddel együtt lesz kettő) egy olyan személynek aki ismeri a játékot és folytatni tudja a láncot.
4. Minimum egy hétig hirdetni kell a játékot, de ha nincs jelentkező (remélem ez nem következik be) akkor lehet tovább várni.
5. A játék hirdetésekor megmutatod mi vándorol tovább és, hogy te mit teszel hozzá. 
6. Ha már nyertél, és ajándékoztál akkor tiéd a vándorajándék embléma is amit kitehetsz a blogodra.
7. Nem feltétel, hogy nem játszhatsz ezek után tovább, a részvétel nem kizáró ok. Rajtad múlik.

És amit most a csomag tartalmazni fog:
Pihe-puha macika, ezt én készítettem:)

Levendulás szappan:) Tutira jó lehet:)


A játékra június 16. éjfélig lehet jelentkezni.
Utána sorsolok:)
Gyertek minél többen játszani!

8 megjegyzés:

Kria írta...

Istenem, ez a mackó valami hihetetlenül cukor.
Jönnék játszani.

latinka írta...

Én is itt vagyok:)

krealady írta...

ÉN is! Én is! Már kora reggel akartam, mert a mobilomon láttam a macikát! De akkor nem tudtam géphez ülni. Most akkor itt vagyok! :)

Újra itt! írta...

Szia! Én is jövök játszani!

Moncsi írta...

Örülök, hogy itt vagytok!!!

Enn írta...

Én is jövök, a Maci nagyon aranyos :)

Unknown írta...

Én is benevezhetek? Nagyon aranyos ötlet ez a játék!

inga írta...

nem tudom melyiket tartanám meg, ha hozzám kerülnének :)