2012. június 26., kedd

Atarashii patchwork

Tegnap hívta fel a figyelmemet erre a technikára egyik kedves barátnőm. Mit is mondjak rögtön megtetszett. Kutattam kerestem a neten utána de jó leírást nem igazán találtam. Vagyis egy magyar hölgynél igen, de ő csak egy mintát mutatott meg. Az is nagyon szép, de engem igazán az egész technika érdekelt.
Nézegettem képeket, kipróbáltam papíron az egészet, és a végére elkezdtem kapizsgálni a dolgot.
Egyenlőre egy nagyon egyszerű mintát készítettem el egy kép alapján az én gondolatmenetem szerint.
Ez a minta szolgált alapul. Igaz itt géppel van tűzve szerintem én már kézzel tűztem, de géppel gyorsabb. Kézzel viszont szebb.
És ilyen az én mintám:


Ilyen a hátoldala:

Ha tetszik és érdekel akkor szívesen készítek hozzá képes leírást is.
És ez miatt tetszett meg annyira, ezek valami csudaszépek.











10 megjegyzés:

Csitri írta...

Engem érdekel!!! Igazán mutatós, nagyon ügyes vagy!

Unknown írta...

Nagyon szépek, várom a leírást, én nem ismertem eddig ezt a technikát! Nagyon ügyes vagy! :)

Ili írta...

Moncsi!
Ez nem a katedrál minta?? Csak egy kissé bonyolultabb, mint ahogy eddig láttam. Gyönyörű minták készíthetők belőle. Én már kipróbáltam. http://loncipatch.blogspot.hu/search?updated-max=2012-04-03T06:23:00%2B02:00&max-results=7
Lonci oldalán található a leírása, nézd meg. Sok vasalással kell előkészíteni???

Moncsi írta...

Örülök, hogy tetszik nektek is. Kedves Ili, nem katedrálminta, de nagyon hasonlít hozzá kinézetre. Nem kell annyit vasalni, sőt minimálisat. Annyira egyszerű elkészíteni, hogy nem is gondolnád. Akkor azt hiszem készítek hozzá leírást nektek.

Ela írta...

Frumoasa tehnica!!Rezultatul imi aminteste de "ocheanul" care formeaza forme si imagini deosebite!!

Szera írta...

Nekem nagyon tetszik!!! szívesen fogadnám a leírást! Szép napot! :)

Miboly írta...

Nekem is nagyon tetszik a minta. Köszönöm a leírást. Egy orosz -http://www.liveinternet.ru/users/gelexxx/post231731165/ - oldalon már a te munkád is szerepel. :-)

mums írta...

Na nem tudom hova tunt el az elozo megjegyzesem.
GRATULALOK! nagyon tetszik . Varjuk a leirast.

mums írta...

Na ez mostmar a 3. megjegyzes, majd csak sikerul.
Gratulalok! nagyon szep . Varjuk a leirast.

36évi írta...

A piros-fehér a füvön és az utolsó kék az enym. :)))