2012. március 30., péntek

Puha bogyós textil tárolódobozka készítése:)

Nos, kértétek és én elkészítettem a másik tároló kis dobozkát. 
Fényképeztem is közben, hogy jobban érthető legyen.
Nagyon egyszerű!
Először is szerkeszd ki az alapot  és a tetőt.
Így:
Minden adatot megadtam hozzá, így menni fog.
A szerkesztés legyen nagyon pontos.
Utána vágd ki a két elemet és rajzold fel őket a vásznakra.
Két különböző színű vászonból készítettem most, és flízzel béleltem ki.
Kell még az oldala ami egy 6*36 cm-es téglalap.
Ha kivágtad a mintát papírból és felrajzoltad akkor minden oldalára hagyj rá 0,5 cm varrásszélességet.
A két vásznat fordítsd színt színnel szembe mögé a flízt, és pontosan vágd körbe, és jó ha össze is tűzöd őket.
Varrd őket össze de egy kis helyen hagyd nyitva, hogy ki tudd majd fordítani őket.
Először a téglalapot fordítsd ki, és 6 cm távolságokként varrd le.
Ha ügyes voltál akkor pont kijön a 6*6 kis négyzetecske.:)
Most minden elemet fordíts ki, varrd be a kimaradt részt. A maceráns rész most, jön mert most már mindent kézzel varrunk nem géppel:) A csücskökre vigyázz, az íves részeket ollóval kicsit vagdosd be, hogy szépen kiforduljon majd az anyag.
Először a téglalapra varrjuk fel a 6 kis tetőcskét.
Úgy fordítsd az anyagot hogy az a rész legyen belül amit majd a legvégén a külsejére szánsz. 
Vigyázz arra hogy a kis tetők mind ugyanabba az irányba nézzenek!!!
Most itt tartasz:
Most az alját varrd hozzá szintén a belsejénél:
Odavarrtad az alját és a kimaradt oldalt is összevarrtad. Most az egészet megfordítjuk. A színe van most még belül:
Az egészet kifordítjuk, és már lehet is díszíteni tetszés szerint. Én most kis szívecskéket varrtam rá.

Jó munkát hozzá ha úgy döntöttél te is elkészíted.

2 megjegyzés:

Higi írta...

Nagyon szép, sok munkád van benne!

Kinguci írta...

Ez nekem is nagyon tetszik:)