2012. március 28., szerda

Fakanál nyuszikák Húsvétra már:)

A márciusi Praktika magazinban láttam meg ezt a mintát.
El is készítettem rögtön kettőt, ne féljen szegényke egyedül.:)
Azt hiszem Húsvét után sem lesznek elrakva hiszen olyan jól mutatnak a konyhaablakban a virágok között:))
Az elkészítéséhez egy fakanál, dekorgumi a fülnek, zsenília drót a kezeknek, és egy 19*48 cm-es vászon kell, plusz még egy másik vászon a zsebnek.
Nekem kicsi cserépbe vannak állítva, és gyurma van benne, hogy stabilan álljanak.
De szerintem virágcserépbe állítva virág mellett is jól néz ki.
Ha tetszik ti is próbáljátok ki, igazán egyszerű.
Köszönet érte a Praktikának:)

2 megjegyzés:

krealady írta...

Én is nagyon szemeztem vele, nagyon tetszik. De amíg nem lesz otthonunk, ahol a helyét is megtalálom, addig nem állok neki. A Praktikában mintha filcből lettek volna a fülei, nem? De nekem ez a dekorgumi megoldás nagyon tetszik! Ügyes, helyes kis nyuszkók lettek - a kedvem tovább nőtt hozzájuk! :)

Gerti írta...

Nagyon aranyosak lettek, én is elkészítettem őket!