2012. március 5., hétfő

Egy kis divatbemutató:)

Nem tűntem el csak épp most nagyban ruhákat próbálok készíteni magamnak. Jön a tavasz és meg kell újítani a ruhatáramat.
Mivel kicsit hisztis vagyok nagyon nehezen kapok magamra ruhát, ezért döntöttem úgy, hogy én csinálom meg. Ezt is meg lehet tanulni és én is meg fogom tanulni. Próbálkoztam a Burdával de azt nem nekem találták ki sajnos. Nem igazán az én stílusom. Lehet, hogy öregszem? Úgyhogy maradok a jól bevált Lady Boutique-nél, az szuperul használható.
Egyenlőre két tunikaszerűséget csináltam és egy szűk szoknyát.
Nekem tetszenek.


Ebből a műbőr hatású textilből van még anyagom és még várom az ihletet mi legyen belőle:)

3 megjegyzés:

Ili írta...

Nagyon csinosak lettek! A próba baba is csinos nagyon, kár, hogy a fej lemaradt "véletlenül" !!!!
Mindenhez értesz, ezt miért ne tudnád megvarrni!!!
Én sem szeretem a Burdát!!!

Moncsi írta...

Nem véletlenül maradt le, nem vagyok egy igazán fotogén alkat fejre:))))

erikastyle írta...

Nagyon ügyes, ügyes, ügyes vagy! :)))) Nagyon irigyelek! :))))) De csak jó értelemben! :)))) Hiányolom a fejecskédet is, remélem legközelebb látlak rajta! :))))