2011. november 24., csütörtök

yo-yo karácsonyi terítők

Ezeket tegnap este készítettem. Sokáig fent voltam de mit tehetek ha elkezdem nem tudom abbahagyni.
4 cm sugarú körökből készültek a yo-yo-k.
Tudod, a szélét kicsit visszahajtod, férceled minél közelebb a külső széléhez, majd összehúzod a cérnát, jól elerősíted.
A kis köröcskéket tetszés szerint összevarrod egy kis helyeken.
Én most blúzselymet használtam mert az olyan kis vékony, és szép karácsonyi színekben sikerült vennem.
És akkor a kész mű:


4 megjegyzés:

Ányi írta...

Jópofa lett ez a terítő! Én is próbálkoztam mér jojó készítésével, de szerintem ennyihez nem lenne idegem :))

Sandra Krah írta...

que belo trabalho, parabéns por seu capricho

Névtelen írta...

Ez nagyon kedves!Nekem is vannak yo-yo-im,mármint formák,de nem értem hogy kell készíteni ezeket,vagyis:mikor veszem ki belőle a műanyagot,mert nekem olyan van.....

Moncsi írta...

Szerintem nem kell hozzá a forma. Egyszerűen vágj ki tetszőleges kört, de vigyázz mert a végén a kész yo-yo csak kb a fele lesz. A szélét kicsit hajtsd vissza, férceld el körbe a szélén és húzd meg a cérnát. Ezt a videót ajánlom figyelmedbe, nézd meg milyen csodákat lehet így készíteni.
http://www.youtube.com/watch?v=Wf81Pxh_aZY&feature=related
Üdv Moncsi