2011. június 13., hétfő

Szalaghímzés

Kószáltam a neten és rátaláltam erre a dologra. Mondanom sem kell, hogy rögtön megragadta a fantáziámat. Csodaszép dolgokat lehet így készíteni. Ami megragadta a fantáziámat:


 És ami alapján az én kezdetleges mintám elkészült:

Az első próbálkozásom:

Tehát a technika megy, megtanulható most már csak ki kell találni mire is használjam fel díszítésként. Ha van ötletetek szívesen fogadom.
Ja, és a magyar megfelelőjét nem sikerült megtalálnom ha valaki tudja ossza már meg velem is.
Köszike előre is.
A minták pedig majd jönnek szép sorban mert találtam ám egy csomót.:))))

2 megjegyzés:

erikastyle írta...

Szia Drága Barátnőm! Nagyon szép! :))) Portugál fordításban annyit tudtam leszedni, hogy kéztörlő kiemelő hímzéssel. Ennyi! :( Jó munkát hozzá! Puszi! Erika

Moncsi írta...

Köszike Erika! Azt hiszem a portugál megfelelője jobban tetszik és így találok rá legalább találatot. Pedig már láttam ilyet magyar oldalon is de már nem tudom hol:) Puszika Moncsi