2011. május 23., hétfő

Varriációk virágra:)

Ugyanaz a forma több színben. Nagyon megy már:)))))

6 megjegyzés:

erikastyle írta...

Nagyon szép? Mire és mivel fested? :)

Moncsi írta...

Sima papírra festem, temperával vagy akrilfestékkel, attól függ milyen szín kell éppen. Viszont spéci ecset kell hozzá, az nem mindegy milyen. Lapos, széles művészecsetet vettem hozzá én is.

erikastyle írta...

Köszike! Már meg is néztem az oktató videót! Nagyon jó!!:))))

Moncsi írta...

Örülök, hogy tetszik. Alkoss te is szépeket, és majd azért mutasd is meg!
Puszi Moncsi

krealady írta...

Nagyon klasszak! Na, ennek nem álltam én neki, de szemezgettem vele sokáig! Nagyon gyorsan nagyon látványos dolgokat lehet vele készíteni - ha az ember ráérez. Én inkább nem erőltettem. Miket készítesz, díszítesz ezzel a technikával?

Moncsi írta...

Egyenlőre még semmit, csak sima papírt:))). Még tanulgatom egy ideig, és ha valami az eszembe jut akkor majd talán felhasználom. Ez is jó lesz majd valamire:)))
De kipróbáltam és most már megnyugodtam, jöhet valami új:)))