2011. március 19., szombat

Elkészült ez is:))))

Tegnap elkészítettem végre a konyhai kellékeimet redwork stílusban. Vagyis csak az egyik piros a másik kék.:))
Hajnalig fent voltam ezek miatt de megérte.:))

 És most külön-külön:
Ő az igazi redwork. Végül is konyhai kép lett belőle textilből természetesen.
Ő a másik:
Edényfogó kesztyű már kék színben. Már nem redwork, hanem mondjuk nevezzük bluework-nak:)))
A macika közelről:
Végül is nem azok a minták lettek elkészítve amiket először akartam, mert hát ilyen vagyok én ha megtetszik valami más jobban akkor azt csinálom inkább meg.
A képek sablonjait is közzé teszem hátha el akarja valaki más is készíteni őket.


Ha kedvet kaptál hozzá akkor jó munkát!!


2 megjegyzés:

Böbike írta...

Ügyes vagy! Nagyon jók lettek, csak így tovább :)

Silerika írta...

Köszi a sok mintát, jónéhányat kinyomtattam! Egyszer talán időm is lesz a varrásukhoz! A maci is megy a többihez! Nagyon ügyes vagy tetszik, amit eddig is kivarrtál! :o))