2010. január 13., szerda

Ma megkaptam az első beszólást. Kicsit rosszul esett megmondom őszintén. Nem mondom, hogy nincs igaza, csak mégis. 
Szóvá lett téve, hogy nem mutat link az eredeti oldalra ahonnan az ötlet való. Igen, hiányzott. Nekem arról az oldalról ez az ötlet tetszett meg, és eltettem magamnak. Az, hogy mások is láthatják ami nekem tetszik az már egy másik dolog. De a bejegyzés nem mint saját munkák szerepelt, ez jelzi, hogy nem az én ötletem. No mindegy, a jövőben megpróbálok minden ötlethez, ami nem az enyém linket adni, hogy ne legyen ez még egyszer. 

4 megjegyzés:

Rita írta...

Nagyon tetszik a blogod, örülök hogy megtaláltam!

Névtelen írta...

Nekem is nagyon tetszik, és elég nagy munka lehetett ezt a rengeteg jó dolgot összeszedni!
Judit

szajkata írta...

Szia Moncsi!Ne foglalkozz a rosszmájúakkal!Azt teszel fel a saját blogodra,amit szeretnél.Senkinek nem kötelező ide jönni.Aki linket keres,kutasson magának.Máshol.Nekem NAGY kedvencem lett az oldalad.KÖSZÖNÖM NEKED,RETTENTŐ SOK ÖTLETET ADSZ!SZÉP ESTÉT NEKED!

Moncsi írta...

Kössz mindenkinek a megjegyzéseket!!!